WinShop SQL je obchodní, skladový a pokladní systém pro střední a větší obchodní organizace. Patří do rodiny obchodních systémů společnosti WinShop software a jeho typickými uživateli jsou maloobchodní provozovny ON LINE připojené k centrálnímu serveru, obchodní domy nebo velkoobchodní organizace s větším počtem uživatelů v lokální síti a externími obchodními zástupci připojujícími se pomocí internetu. Standardním pokladním terminálem je počítačová pokladna nebo dotyková pokladní jednotka s pokladními periferiemi. Speciálními připojitelnými periferiemi jsou pak kontrolní váhy, přenosné datové terminály a čtečky čárových kódů, kamerové systémy, platební terminály nebo PDA zařízení. Pro potřeby rozšíření obchodních aktivit společnosti lze do systému WinShop SQL integrovat internetový obchod eWinShop. Systém WinShop SQL je určen pro obchodní organizace podnikající na území České a Slovenské republiky.
Architektura systému WinShop SQL:
Aplikace na straně klienta pracuje v nejmodernějším prostředí Microsoft .NET Framework. Aplikační část je programována v prostředí MS C#. Serverové procesy v nativním prostředí SQL serveru. Datovým úložištěm je MS SQL Server 2019. Reportovacím nástrojem je moderní systém SAP Crystal reports.
- Položek
- 1 000 000+
- Instalací
- 100+
- Účtenek měsíčně
- 1 500 000+
- Individuálních funkcionalit
- ∞
Největší výhody systému WinShop SQL:
Obchodní, skladový a pokladní systém WinShop SQL navazuje na dlouhou tradici obchodních, skladových a pokladních systémů WinShop a využívá všech získaných zkušeností, na základě kterých je WinShop SQL spolehlivým a flexibilním obchodním, skladovým a pokladním systémem, který přináší celou řadu výhod. Řešením jednotlivých modulů aplikační části systému spolu s intuitivním ovládáním přispívá ke zrychlení jednotlivých obchodních procesů. Vyhodnocováním obrátkovosti zboží, evidencí minimálních skladových zásob a výpočtem optimálních stavů spolu s automatizovaným systémem dodavatelských objednávek zajišťuje potřebné zásobování jednotlivých provozoven. Tímto přispívá k časové optimalizaci nákladů na pořizování zásob a spolu s úsporou času obsluhy tak má přímý podíl na rychlé návratnosti investice.
ON LINE připojení všech stanic k centrálnímu serveru
trvalý přehled o stavu a pohybech zásob všech provozoven
široký výběr typů promo a marketingových akcí
podpora práce s komisním zbožím dodavatelů
integrovaný systém optimalizace skladových zásob
zpracování evidence INTRASTAT, EKOKOM a podpora EDI komunikace
automatický tisk etiket a cenovek, podpora elektronických cenovek
integrace reportovacího nástroje SAP Crystal Reports s možností exportů ve formátech XLS, TXT, HTML, PDF a Grafu
pokladní prodej s integrovaným WR systémem eliminujícím výpadky prodeje při ztrátě spojení s centrálním serverem
podpora zákaznických a věrnostních systémů
kompletní podpora práce s čárovými kódy, QR kódy a RFID identifikací
pružný systém inventarizace zásob
automatizované objednávkové systémy
generátor a tisk vlastních čárových kódu a QR kódu
generátor tiskových výstupů a statistických sestav
Máte zájem o WinShop SQL?
Kontaktujte násPřesná specifikace zboží
Užitím doplňujících údajů jako např. barva, rozměr, velikost, délka, model, sezona – (móda a sport) nebo výrobní a sériová čísla – (elektro), váha, váhové a obchodní čárové kódy – (potraviny, drogerie) či materiálové, rozměrové normy a skladové umístění – (železářství, logistické sklady). Díky možnostem rozšířených specifikací skladových položek je snadné sledovat pohyby jednotlivých výrobků od objednávky u dodavatele přes nákup a meziskladové předispozice až po prodej zákazníkovi včetně rychlé dostupnosti všech informací pro účely řešení reklamací.
Okamžitou dostupnost informací
Obchodní, skladový a pokladní systém WinShop SQL přináší obchodním organizacím okamžitou dostupnost informací ze všech provozoven a centrálních skladů díky ON LINE dostupnosti datového SQL serveru. Aktuálnost požadovaných dat je zajištěna originálním způsobem SQL interpretace datových požadavků, čímž je garantovaná rychlost aplikace i při pomalém připojení k internetu (256 kbs a nižší). Pro pokladní terminály je integrován unikátní systém WR (WinShop replications), díky kterému je plně eliminováno nebezpečí přerušení prodeje při výpadku spojení s centrálním serverem.
Moderní multifunkční pokladní terminál
Pokladní aplikace WinShop SQL Retail nabízí řadu funkcionalit pro podporu maloobchodního prodeje. Intuitivní rozhraní základních pokladních operací je doplněno systémem zákaznických karet s informacemi o zákazníkovi (celkový obrat, položkově poslední nákup, oblíbené zboží, svátek, narozeniny atd..), informacemi o zboží (návod k použití, certifikace a atesty nebo složení) až k funkci ON LINE hledání zboží na ostatních provozovnách. WinShop SQL Retail podporuje přímou komunikaci s platebními terminály i platbu MOBITO. Samozřejmostí je statistický modul pro vedoucí prodejny, plánovač směn prodávajícího personálu a modul Docházka.
Přehledné statistické a manažérské výstupy
Obchodní, skladový a pokladní systém WinShop SQL má pro tvorbu statistických výstupů integrován moderní reportovací nástroj SAP Crystal reports , který umožňuje vytváření přehledných sestav doplněných mnoha typy grafů. Každou sestavu je možné exportovat do prostředí MS Excel, MS Word, HTML, PDF, RTF a dalších formátů. Tvorba individuálních výstupů je zajištěna generátorem sestav nebo možností objednávky individuálních CR sestav.
WinShop Dashbord
Dashboard je manažerský informační nástroj, který umožňuje vizuálně sledovat a analyzovat klíčové výkonnostní ukazatele podniku. Lze jej přizpůsobit tak, aby vyhovoval konkrétním potřebám jednotlivých oddělení. Monitorování v reálném čase snižuje hodiny analýz, které dříve představovaly pro podniky velkou výzvu. Změny v jakémkoli aspektu podnikání, ať už jde o marketing, prodej, zákaznickou podporu nebo finance, mají dopad na podnik jako celek. Dashboardy umožňují uživatelům detailněji nahlédnout do fungování firmy. Dashboard umožní sledovat všechny data na jednom centrálním místě. Největším přínosem správně navrženého dashboardu je efektivita a rychlost, kterou můžete využít k učinění obchodních rozhodnutí.
Dashboardy lze nastavit na úvodní stránce Winshop SQL podle přání klienta. Další možností pro zobrazení dashboardů je mobilní aplikace WS dashboard, případně mohou být jednotlivé statistiky zasílány e-mailem.
WinShop PDA
Aplikace WinShop PDA je určena pro zpracování příjemek dodavatelů, zpracování a expedice objednávek odběratelů, předispozice zboží mezi prodejnami, inventarizace zásob nebo dotaz na umístění položky a aktuální zásobu položek na skladu. Aplikace usnadňuje obsluze práci s hromadným sběrem a zpracováním dat. K identifikaci skladových položek při sběru dat využívá integrovanou čtečku čárových kódů. Pro výběr typu zpracování načtených položek je k dispozici přehledné menu.
Aplikace WinShop PDA se používá především na mobilních přenosných terminálech s operačním systémem Windows MOBILE nebo Android. Terminály jsou v provedení s vysokou odolností proti pádu a opotřebení a jsou vybaveny baterií s vysokou kapacitou. Zařízení se připojuje k databázím systému WinShop ON LINE přes WIFI síť a nebo OFF LINE pomocí USB rozhraní.
Aplikaci WinShop PDA lze využít společně s mobilní tiskárnou čárových kódů pro tisk etiket na zboží, regálových etiket nebo cenovek na zboží v promoakci.
Moduly
Back Office - analýzy a statistiky
Modul analýz a statistik
Tiskové sestavy
Kontingenční tabulky
Exporty XLS
Exporty Power BI
Back Office - cenotvorba
Cenové hladiny
Odběratelské ceníky
Individuální ceníky
Cenové výjimky
Promoakce položkové
Promoakce finanční
Elektronické cenovky
Back Office - číselníky firem a zaměstnanců
Zákaznický slevový systém
Evidence firem
Evidence zaměstnanců
Docházka
Plánování směn
Back Office - doplňkové moduly
Intrastat
Ekokom
SSCC kódy
EDI komunikace
GDPR
Napojení kamerového systému
Napojení váhových systémů
Welmec
Back Office - finance
Saldokonta odběratelská a dodavatelská
Sledování úhrad
Homebanking
Finanční pokladny
Back Office - nákup/prodej
Faktury přijaté
Prodej zboží a služeb
Faktury vydané
Back Office - objednávky
Objednávky dodavatelské
Objednávky B2B
Objednávky B2C
Objednávky vlastních provozoven
Back Office - reklamace
Reklamace dodavatelské
Reklamace zákaznické
Back Office - sklad
Katalog zboží a služeb
Generátor EAN a QR kódů
Sklady
Skladové pozice
Optimalizace zásob
Inventarizace zásob
Evidence komisních zásob
Evidence výrobních čísel
Příjem zboží a služeb
Převod zboží mezi sklady
Rezervace zboží
Back Office - výroba
Řízení masné výroby
Receptury
Kalkulace surovin
Bourání
Evidence šarží
Plánování výroby
WinShop PDA - možné funkcionality
Tvorba dodavatelských objednávek
Vykrývání dodavatelských objednávek
Tvorba B2B objednávek
Vykrývání B2B objednávek
Tvorba B2C objednávek
Vykrývání B2C objednávek
Inventarizace
Expedice
WMS funkce pozicové zaskladnění
WMS funkce řízení expirací
PDT zásobník
Kontrola cen a dostupnosti
Front Office - prodej
Tisk cenovek
Pokladní terminál
Promoakce položkové
Promoakce finanční
Prodej zboží a služeb
Prodej komisního zboží
Prodej výrobků dle receptur
Prodej voucherů
Vyhledávání zboží dle EAN
Vyhledávání zboží dle názvu
Vyhledávání zboží dle kódu
Vyhledávání zboží dle dodavatele
Vyhledávání zboží dle ceny
Vyhledávání zboží dle výrobního čísla
Systém ručních slev
Fakturace
Dotaz na cenu
Výkup obalů
Statistiky a analýzy
Reklamace zákaznická
Front Office - doplňkové moduly
Prodej SAZKA
Dobíjení kreditních poukázek
Napojení na systémy TAXFREE
Napojení na kontrolní váhy
Systém remitend
Finanční pokladna
Evidence docházky
Plánovíní směn
Sledování plnění obchodních cílů
Zákaznický displej s multimedii
Front Office - skladové operace
Tvorba dodacích listů
Tvorba převodek mezi sklady
Tvorba odpisů
Tvorba inventurních soupisů
Zpracování objednávek B2C
Výdejní místo objednávek B2C
Front Office - systém úhrad
Kombinované platební metody
Hotovost
Karta
Voucher
Dobíjecí poukázky
Cizí měny
Stravenky
Napojení na vkladomaty
Napojení na karetní terminály
Úhrady faktur vydaných
Front Office - zákaznický systém
Evidence zákazníků
Zákaznický slevový systém