Aktualizace mobilní aplikace Moje Storge
18. listopadu 2024
Obliba mobilních zákaznických aplikací se neustále zvětšuje a její využívání se postupně ze světa B2C přesouvá i do segmentu B2B. Jsme hrdí na to, že patříme mezi dodavatele kompletního řešení pro velkoobchodní zákazníky a že můžeme v rámci tohoto řešení nabízet i naší novou mobilní aplikaci, kterou jsme úspěšně implementovali pro společnost Storge. Společnost se specializuje na prodej květin a floristických doplňků a zakládá si na široké nabídce kvalitních produktů a skvělé zákaznické podpoře. Nová mobilní aplikace Moje STORGE pro operační systémy Android i IOS bude pro zákazníky Storge velkým pomocníkem.
Nová verze Moje Storge přináší několik užitečných funkcí, které zlepší uživatelský zážitek a usnadní správu nákupů:
-
Možnost reklamace: Uživatelé nyní mohou reklamovat zboží přímo v aplikaci. Stačí vybrat položky, přidat důvod reklamace, popis závady a přiložit foto dokumentaci.
-
Stažení PDF faktur: Uživatelé mají možnost si ke všem uskutečněným nákupům stáhnout PDF fakturu přímo v aplikaci.
-
Filtrování nákupů: Nový přehled uskutečněných nákupů umožní uživatelům filtrovat a zobrazit pouze ty nákupy, které je zajímají.
-
Osobní profil: V osobním profilu se nově nachází informace o útratě, kterou je potřeba u společnosti Storge realizovat, aby se uživatel posunul do vyšší slevové skupiny.
Věříme, že nové funkcionality v aplikaci Moje Storge 2.0 výrazně usnadní její používání, přinesou mnoho užitečných benefitů, a tím přispějí ke zvýšení spokojenosti zákazníků.