Aktualita, náhledový obrázek

WinShop SQL novinky

4. prosince 2024

Technologické novinky

Naše společnost se snaží integrovat do řešení WinShop SQL řadu nových funkcionalit, které pomohou uživatelům systému rozvíjet jejich podnikání.

Jednou z těchto novinek je modul pro plánování a sledování cílů prodejen. Jedná se o doplněk systému WinShop SQL, který umožňuje sledovat výkonnost jednotlivých prodejen a poskytuje manažerům a majitelům obchodních řetězců nástroj pro plánování obratových cílů jednotlivých provozoven a následně jim umožňuje sledovat jejich plnění.

Na základě optimalizovaného návrhu nebo ručního vložení cílů do plánovače k jednotlivým prodejnám se v reálném čase zobrazuje nejen v centrále, ale i na jednotlivých prodejnách stav plnění cílů včetně okamžité predikce zbývajícího denního prodeje pro splnění měsíčního plánu. Na základě plánování a reálného plnění lze motivovat a samozřejmě i odměňovat jednotlivé prodejce za splnění nebo překročení naplánovaného obratu.

Pro vizualizaci průběhu a stavu plnění prodejních cílů lze využít nejen různých tiskových sestav, ale i modulu Dashboard, který podle přihlášeného uživatele zobrazuje přehledně na pozadí aplikace jednotlivé grafy nebo tabulky.

Další novinkou, kterou svým zákazníkům může naše společnost nabídnout jsou Průchodové kamery s integrovanou AI. Manažeři a majitelé prodejen musí pravidelně plánovat marketingové akce, stanovovat prodejní cíle či rozhodovat o složení zboží na prodejnách. Všechna tato rozhodnutí významných způsobem determinují úspěch daného podnikání a jsou ovlivněna zejména složením zákazníků v prodejnách.

Náš nový doplněk pokladního a skladového systému WinShop SQL významných způsobem tato rozhodnutí ulehčuje, neboť v reálném čase, pomocí průchodové kamery s integrovanou AI, zaznamenává vstupy do prodejny a zároveň vyhodnocuje až s 95% spolehlivostí genderové rozdělení příchozích zákazníků. Tato data zpracovává modul WinShop SQL, který získaná data porovnává v čase s realizovanými prodeji, aktuálně probíhajícími slevovými nebo zákaznickými akcemi.

Získaná data lze využívat pro sledování konverzí, posuzování úspěšnosti naplánovaných marketingových akcí nebo schopností jednotlivých prodejců zvýšit svým zákaznickým přístupem celkový obrat. Pro vizualizaci získaných analytických dat lze využít nejen různých tiskových sestav, ale i modulu Dashboard, který podle přihlášeného uživatele zobrazuje přehledně na pozadí aplikace jednotlivé grafy nebo tabulky.