Chládek zahradnické centrum
Obor:
Produkty:
Příběh společnosti
Zákazník: Chládek zahradnické centrum s.r.o.
Zahradnictví Chládek se zaměřuje především na prodej venkovních a pokojových rostlin. V zahradnictví Chládek naleznete rostliny od mnoha českých pěstitelů, ale současně se dovážejí také rostliny ze zahraničí – z Holandska, Itálie, Německa a Dánska. Kromě rostlin nabízí ale svým zákazníkům také všechny zahradnické potřeby a doplňky jako hnojiva, substráty, nářadí, dekorace apod. Zahradnictví také provozuje svoji vlastní pěstitelskou školku a udržují tak kvalitu svých rostlin na vysoké úrovni. Návštěvu zahradního centra si můžete zpříjemnit i posezením v restauraci Chládek.
- Rok realizace
- 2017
- Provozovna
- 1
- Let spolupráce
- 6
- Založení zahradnického centra
- 1992
Největší výhody řešení WinShop
Segment prodeje zboží v zahradních centrech je specifický, pracuje se sortimentem rostlin, řezaných a hrnkových květin, předpokládá využívání nástrojů pro vazbu kytic a evidenci odpisů. Jedná se také o prodej sezónní s velkým náporem na pokladní systém právě v období sezónních špiček. Zároveň se především v jarních a letních měsících využívá sběr objednávek zákazníků na přenosných terminálech ve venkovní zahradě. Společnost WinShop ve spolupráci s vedením společnosti Chládek průběžně doplňují do obchodního, skladového a pokladního systému WinShop SQL řadu nových funkcionalit, které reflektují aktuální požadavky a trendy při prodeji zboží v zahradních centrech.
Stabilní pokladní systém zabezpečený proti výpadku centrálního serveru
Sada kontrolních funkcí pro maloobchodní prodejny
Integrované řešení přenosných datových terminálů pro venkovní zahradu
ONLINE komunikace se systémem KARAT
Zákaznický systém
Systém promoakcí, slev a dárkových poukázek
Příběh implementace
Majitelé společnosti začali v roce 2017 hledat dodavatele pokladního systému, který by byl schopen zajistit nepřerušitelný prodej na pokladnách v případě výpadku centrálního serveru a byl schopen ONLINE komunikace s centrálním informačním systémem KARAT. Analytici společnosti WinShop se seznámili se všemi požadavky na funkcionality pokladního místa a komunikaci s KARAT. Navržené řešení bylo předloženo vedení společnosti Chládek na konci roku 2017. V průběhu následujících měsíců byla provedena komplexní implementaci pokladního systému pro zahradní centra včetně ONLINE komunikace se systémem KARAT a mobilního prodeje na přenosných datových terminálech. Za více než 6 let spolupráce došlo k mnoha dalším vylepšením a k integracím nových funkcionalit, které dnes pomáhají pracovníkům zahradního centra realizovat přímé prodeje registrovaným i neregistrovaným zákazníkům, vykrývání internetových objednávek, realizaci vazeb kytic a evidenci odpisů.