zahlavi_zlatnictvi.webp
beny-logo.svg

BENY

Příběh společnosti

Zákazník: BENY, SPOL. S R.O.

Společnost BENY je rodinná šperkařská firma s dlouholetou tradicí. V roce 1976 otevřel Tunë Topalli první klenotnictví pod značkou TOPALLI, a to v chorvatském Rovinji. Obchod vzkvétal, došlo tedy v roce 1977 k rozšíření klenotnictví o další prodejnu, otevřenou také v chorvatském Rovinji. V roce 1985 dochází pomalu k upouštění od sortimentu typu filigránu a šperkařství TOPALLI se začíná soustředit již jen na výrobu a prodej zlatých šperků a obchod s diamanty a drahými kameny. V roce 1985 dochází také ke změně majitele, vedení firmy se ujímá syn Zef Topalli. V roce 1991 se začíná přesouvat část rodinné firmy do Prahy, a to z důvodu války v bývalé Jugoslávii.

První klenotnictví pod značkou TOPALLI bylo v Praze otevřeno v roce 1993, konkrétně v ulici Jindřišská. O rok později bylo otevřeno další klenotnictví značkou TOPALLI v Praze, tentokrát v ulici Milady Horákové. V roce 1995 došlo k přejmenování společnosti na BENY. V roce 1997 dochází k otevření dalšího klenotnictví v Praze, přímo na Václavském náměstí. V následujících letech došlo k uzavření dvou prvních prodejen, a naopak k otevření nové pobočky přímo v historickém centru Prahy v Karlově ulici. V roce 2000 se novým ředitelem a majitelem stává syn Zefa Topalli – Arben Topalli. V roce 2005 získává ředitel a majitel Arben Topalli posilu do vedení společnosti BENY v podobě svého mladšího bratra Vitora Topalli. V roce 2007 se společnost BENY stává autorizovaným prodejcem světově proslulých značek jako jsou Hamilton, Longines, Maurice Lacroix, Montblanc, Oris, Parmigiani, Perrelet, Rado, Raymond Weil, Tag Heuer, Tissot, Zancan, Zenith a další. V následujících letech dochází k otevření nové pobočky v Pařížské ulici, rozšíření zlatnického ateliéru, výrobě vlastních šperků, kdy zákazníci mají možnost si sami navrhnout snubní a zásnubní prsteny a současně ke spuštění e-shopu.

Provozoven
4
Rok realizace
2009
Let spolupráce
14
Historie od roku
1976

Největší výhody řešení WinShop

Segment zlatnického a hodinářského zboží vyžaduje dokonalou evidenci položek. U zlata a šperků evidujeme především gramáž, ryzost, typ kamene, velikost a mnoho dalších parametrů. Položky se označují zlatnickými etiketami s individuálně generovaným čárovým kódem. K počítači na příjmu zboží je online propojený se zlatnickou váhou, která přenáší navážené množství a přijímané položce. E-shop je online propojený se skladovým systémem a zobrazuje okamžitou dostupnost prodávaného sortimentu. Každá objednávka se přenáší do skladového systému WinShop kde obsluha automaticky vystaví dodací list a fakturu.