Kontakt
as

JAMALL

Příběh společnosti

Zákazník: JAMALL-CZ a.s.

JAMALL, česká firma působící na trhu již 29 let, která spolupracuje s českými a slovenskými výrobci nábytku. Společnost Jamall nabízí celou řadu výrobků, zejména sedací soupravy, křesla, postele, matrace, jídelní židle a stoly, pracovní stoly a další

Rok realizace
2016
Provozoven
17
Let spolupráce
7
Založení společnosti
2003

Největší výhody řešení WinShop v JAMALL

Dynamicky se měnící trh s nábytkem, který se stejně jako jiné komodity částečně přesunuje na eshop a zároveň zvýhodňuje koncepty disponující rozsáhlými expozicemi nábytku a týmem odborných poradců, vyžaduje i po dodavateli software inovativní a kooperativní přístup k požadavkům provozovatele takového konceptu. Z těchto důvodů se naše spolupráce s JAMALL neukončila úspěšným završením implementace, ale pokračuje dále. Společně se snažíme doplňovat řešení WinShop SQL tak, aby pomáhalo realizovat nové obchodní strategie společnosti JAMALL.

  • Stabilní maloobchodní a velkoobchodní systém

  • ON LINE napojení na firemní eshop

  • Automatizované vykrývání zákaznických objednávek

  • Expediční systém

  • Skladová optimalizace

  • Systém reklamací

  • Automatizovaná tvorba dodavatelských objednávek

  • Systém promoakcí a slev

  • Zákaznický systém

  • Rychlá inventarizace

  • Napojení na účetní systém POHODA

  • Příběh implementace

    Příběh spolupráce se společností Jamall se začal psát v druhé polovině roku 2016. V této době bylo vedení společnosti před rozhodnutím nahradit současné, zastaralé řešení obchodního a skladového systému, které bylo vyvinuto na míru a které již mělo omezené možnosti dalšího růstu a podpory, novým, moderním řešením. Analytici naší společnosti provedli audit procesů, poslechli si všechny požadavky vedení a pracovníků provozu. Tento mix potřeb a požadavků převedli do implementační analýzy, ze které vyplynula minimální implementační doba 8 měsíců. Po dohodě s vedením, které požadovalo nahradit stávající systém bez podpory v době významně kratší, byla implementace rozdělena na dvě fáze. První fází bylo nahrazení stávajícího řešení systémem WinShop Std., který měl zabezpečit stávající funkcionality, doplnit do řešení přímý zákaznický prodej na provozovnách JAMALL, zajistit napojení na Eshop společnosti a zajistit expedice na centrále.


  • WinShop SQL

    V další fázi, po konsolidaci všech procesů a po naplánování vývoje požadovaných funkcionalit pro realizaci objednávek nábytku, byl naplánován UPGRADE systému WinShop Std. na nejnovější systém WinShop SQL. Druhá fáze byla zahájena v roce 2021. Do řešení WinShop SQL byly doplněny mnohé funkcionality, které ve spolupráci s pracovníky provozu významně usnadnily pracnost a čas ve všech fázích realizací požadavků zákazníků. Systém WinShop SQL dnes ve společnosti Jamall zabezpečuje a řídí síť provozoven, skladovou optimalizaci zásob, výrobků i polotovarů včetně všech variant a výroby, evidenci a tvorbu objednávek zákazníků maloobchodu i velkoobchodu, cenotvorbu včetně promoakcí, automatizované vykrývání objednávek zákazníků, automatizovanou tvorbou dodavatelských objednávek a samozřejmě všechny formy obchodování. Systém WinShop SQL je propojen s centrálním eshopem JAMALL, je napojen na firemní účetnictví POHODA a zabezpečuje všechny manažerské reporty.

    Kontakt