JAMALL
Obor:
Produkty:
Příběh společnosti
Zákazník: JAMALL-CZ a.s.
JAMALL, česká firma působící na trhu již 29 let, která spolupracuje s českými a slovenskými výrobci nábytku. Společnost Jamall nabízí celou řadu výrobků, zejména sedací soupravy, křesla, postele, matrace, jídelní židle a stoly, pracovní stoly a další
- Rok realizace
- 2016
- Provozoven
- 17
- Let spolupráce
- 7
- Založení společnosti
- 2003
Největší výhody řešení WinShop v JAMALL
Dynamicky se měnící trh s nábytkem, který se stejně jako jiné komodity částečně přesunuje na eshop a zároveň zvýhodňuje koncepty disponující rozsáhlými expozicemi nábytku a týmem odborných poradců, vyžaduje i po dodavateli software inovativní a kooperativní přístup k požadavkům provozovatele takového konceptu. Z těchto důvodů naše spolupráce s JAMALL stále pokračuje dále. Společně se snažíme doplňovat řešení WinShop SQL tak, aby pomáhalo realizovat nové obchodní strategie společnosti JAMALL.
Stabilní maloobchodní a velkoobchodní systém
ON LINE napojení na firemní eshop
Automatizované vykrývání zákaznických objednávek
Expediční systém
Skladová optimalizace
Systém reklamací
Automatizovaná tvorba dodavatelských objednávek
Systém promoakcí a slev
Zákaznický systém
Rychlá inventarizace
Napojení na účetní systém POHODA
Příběh implementace
Příběh spolupráce se společností Jamall se začal psát v druhé polovině roku 2016. V této době bylo vedení společnosti před rozhodnutím nahradit současné, zastaralé řešení obchodního a skladového systému, které bylo vyvinuto na míru a které již mělo omezené možnosti dalšího růstu a podpory, novým, moderním řešením. Analytici naší společnosti provedli audit procesů, poslechli si všechny požadavky vedení a pracovníků provozu. Tento mix potřeb a požadavků převedli do implementační analýzy, ze které vyplynula minimální implementační doba 8 měsíců. Po dohodě s vedením, které požadovalo nahradit stávající systém bez podpory v době významně kratší, byla implementace rozdělena na dvě fáze. První fází bylo nahrazení stávajícího řešení systémem WinShop Std., který měl zabezpečit stávající funkcionality, doplnit do řešení přímý zákaznický prodej na provozovnách JAMALL, zajistit napojení na e-shop společnosti a zajistit expedice na centrále.
WinShop SQL
V další fázi, po konsolidaci všech procesů a po naplánování vývoje požadovaných funkcionalit pro realizaci objednávek nábytku, byl naplánován UPGRADE systému WinShop Std. na nejnovější systém WinShop SQL. Druhá fáze byla zahájena v roce 2021. Do řešení WinShop SQL byly doplněny mnohé funkcionality, které ve spolupráci s pracovníky provozu významně usnadnily pracnost a čas ve všech fázích realizací požadavků zákazníků. Pokladní a skladový systém WinShop SQL dnes ve společnosti Jamall zabezpečuje a řídí síť provozoven, skladovou optimalizaci zásob, výrobků i polotovarů včetně všech variant a výroby, evidenci a tvorbu objednávek zákazníků maloobchodu i velkoobchodu, cenotvorbu včetně promoakcí, automatizované vykrývání objednávek zákazníků, automatizovanou tvorbou dodavatelských objednávek a samozřejmě všechny formy obchodování. Pokladní a skladový systém WinShop SQL je propojen s centrálním eshopem JAMALL, je napojen na firemní účetnictví POHODA a zabezpečuje všechny manažerské reporty.