Kontakt
as

KITOS

Příběh společnosti

Zákazník: UTC, spol. s r.o.

Společnost Kitos byla založena v roce 2010, jako dceřiná společnosti velkoobchodu UTC. Jedná se o síť obchodů s domácími potřebami, která nabízí velký výběr produktů spojených s pohodovým chodem domácnosti. Od potřeb k vaření, stolování, skladování, úklidu až k vybavení pro rodinné oslavy, vše naleznete v kamenných obchodech nebo na e-shopu www.kitos.cz.

Provozoven
21
Rok realizace
2011
Let spolupráce
12
Založení společnosti
2001

Největší výhody řešení WinShop

Díky dlouhodobé spolupráci jsme dokázali dodat a upravit pro společnost UTC komplexní informační systém, který tvoří základ všech obchodních a skladových operací. Systém WinShop SQL pokrývá všechny potřeby skladové evidence, poskytuje moderní slevový zákaznický systém a širokou škálu promoakcí. Produkční data systému WinShop SQL jsou využívána pro automatizovanou tvorbu analytických reportů. Systém je propojen z velkoobchodní aplikací UTC a importuje jednotlivé dodací listy pro prodejny. Prodejny využívají pokladní systém WinShop Std., který je stabilní, uživatelsky přívětivý a hardwarově nenáročný a je provozně nezávislý na centrálním serveru, ze kterého čerpá data OFF Line s nastavitelným intervalem.

  • Aktuální informace o dostupnosti zásob celé prodejní sítě

  • Komplexní prodejní systém s ochranou proti výpadku centrálního serveru

  • Zákaznický systém

  • Systém promoakcí a slev

  • Napojení na velkoobchodní systém UTC

  • Rychlá inventarizace

  • Generátor pravidelných statistických výstupů

  • Příběh implementace

    První jednání s vedením společnosti UTC proběhla v roce 2011. V této době majitelé hledali spolehlivý pokladní a skladový systém pro svojí plánovanou síť prodejen Action (dnes Kitos). Podmínkou pro nového dodavatele pokladního a skladového systému bylo dodání stabilního pokladního systému s možností centralizované správy sortimentu, napojení na velkoobchodní systém UTC a připravenost pro plánovaný rozvoj řetězce prodejen s domácími potřebami. Instalace prvních prodejen byla zahájena koncem roku 2011. Po dobu 5 ti let systém WinShop Std. plnil spolehlivě roli řídícího informačního systému a pokladního systému na 20 ti prodejnách společnosti. Po tuto dobu byla především pokladní aplikace na prodejnách upravena pro účely prodeje domácích potřeb a byly do ní integrovány požadované pokladní a cenotvorné funkce včetně zákaznického systému. Společnost UTC požadovala začátkem v roce 2016 modernizaci centrálního systému formou implementace robustnějšího řešení postaveného na databázi MS SQL server, které by lépe zabezpečilo datové nároky rozšiřujícího se sortimentu a umožňovalo využívání větší škály analytických a statistických funkcí. Na základě požadavku vedení společnosti UTC navrhli analytici naší společnosti nasazení systému WinShop SQL pro centrálu společnosti a napojení na stávající pokladní systém WinShop Std. na prodejnách. Celý upgrade centrálního systému proběhl během dvou měsíců a v září 2016 byl zahájen provoz nového řešení.

    Kontakt