Kontakt
as

Květiny Novák

Příběh společnosti

Zákazník: Květiny Novák Praha, a.s.

Společnost Květiny Novák Praha a.s. působí na trhu s květinami již od roku 1992. Váhu přikládá zejména výběru zboží pro své zákazníky především kvalitě květin a také jejich čerstvosti. Květiny ze svého velkoskladu, kam jsou květiny dováženy z holandské burzy, rozváží následně do svých 29 prodejen umístěných ve velkých nákupních centrech po celé ČR. Zde samozřejmě nabízí nejen řezané květiny ale také doplňkový sortiment jako hrnkové květiny a dárkové předměty.

Rok realizace
2017
Provozoven
29
Let spolupráce
6
Založení společnosti
2003

Největší výhody řešení WinShop

Segment maloobchodního prodeje květin je zcela specifický, pracuje se sortimentem řezaných a hrnkových květin, který rychle podléhá zkáze. Z tohoto důvodu vyžaduje přesnou evidenci a optimalizaci zásob, kontrolované odpisy a možnost rychlého doobjednávání z velkoobchodu. Důležitou funkcionalitou je také možnost neustálé kontroly plateb a stavu hotovosti na jednotlivých prodejnách včetně rychlé inventarizace zásob. Významným ulehčením práce obsluhy na prodejnách při příjmu zboží je automatizované slučování řezaných květin z velkoobchodu pod jednotlivé typové skladové karty na prodejně na základě předem daných parametrů. Unikátním je i způsob vytváření vazeb a výroba kytic, která akcentuje aktuální zásobu řezaných květin a jejich cenu. Součástí řešení je i automatizované generování statistických výsledků o prodeji pro vedení společnosti i pro firemní účetnictví.

  • Stabilní maloobchodní a velkoobchodní systém

  • Skladová optimalizace a flexibilní zásobování prodejen

  • Sada kontrolních funkcí pro maloobchodní prodejny

  • Možnost rychlé inventarizace zásob prodejen

  • Importy dodavatelských dokladů

  • Systém promoakcí a slev

  • Zákaznický systém

  • Sofistikovaný nástroj pro vazbu kytic

  • Příběh implementace

    Spolupráce se společností Květiny Novák Praha a.s. byla zahájena začátkem roku 2017. V této době se vedení společnosti rozhodlo vybrat dodavatele pokladního a skladového systému pro velkoobchod i pro řízení své sítě maloobchodních prodejen a nahradit jím zastaralé registrační pokladny. Analytici naší společnosti provedli audit procesů, poslechli si požadavky vedení a pracovníků provozu. Na základě těchto znalostí byla vypracována cenová nabídka řešení, kterou jsme s implementačním plánem předložili vedení společnosti. Naše nabídka byla přijata a v srpnu 2017 byla zahájena implementace v centrále společnosti a na všech prodejnách. Implementovaným řešením byl pokladní a skladový systém WinShop Std. v OFF LINE verzi. Mezi implementované funkcionality patří sledování stavu zásob a jejich optimalizace, modul pro vazbu květin a sledování odpisů.

    Kontakt