Kontakt
as

SP KOLO (Specialized)

Obor:

Produkty:

Příběh společnosti

Zákazník: SP KOLO, s.r.o.

Společnost SP KOLO s.r.o. vznikla v roce 2006. Prodejna na prodejní ploše více jak 300 m2 a servis se nachází na Praze 4, kde zákazníci naleznou odbornou pomoc s výběrem kola i doplňků. Společnost SP KOLO s.r.o. nabízí prodej a servis jízdních kol, dále autorizovaný servis Specialized a Haibike a profesionální nastavení posezu RETÜL FIT. Mezi další služby patří půjčovna kol, testování kol a sedadel, RETÜL FIT, neboli víc než jen nastavení kola – jedná se o způsob, jak se naučit o těle, jak odhalit hlavní příčiny bolesti a jak dosáhnout cyklistických cílů, dále také poradenství a bazarový prodej, prodej sportovního oblečení, dílů a příslušenství, stavba kol na zakázku a mnoho dalšího. K prodejně patří i mládežnický cyklistický oddíl, jehož členové reprezentují napříč různými cyklistickými disciplínami.

Provozovna
1
Rok realizace
2017
Let spolupráce
6
Metrů prodejní plochy
300

Největší výhody řešení WinShop

Systém WinShop Std. pokrývá všechny potřeby skladové evidence, všechny formy obchodních transakcí, realizuje objednávky vzniklé na e-shopu společnosti a umožňuje využívání automatického načítání faktur od dodavatelů. Poskytuje potřebné informace firemnímu e-shopu včetně dostupností zásob a cenotvorby. Produkční data systému WinShop Std. jsou využívána pro tvorbu statistických reportů pro vedení společnosti i pro firemní účetnictví.

  • Aktuální informace o dostupnosti zásob prodejny

  • Stabilní prodejní terminál

  • Zákaznický systém

  • Systém promoakcí a slev

  • Napojení na e-shop, vykrývání objednávek

  • Rychlá inventarizace

  • Statistické výstupy pro vedení společnosti i pro účetní evidence

  • Příběh implementace

    První jednání s vedením společnosti SP KOLO proběhlo v roce 2016. Majitelé hledali spolehlivý pokladní a skladový systém pro svoji prodejnu s koly Specialized. Vzhledem ke zkušenostem, které měla naše společnost se specializovanými prodejnami kol a sportovních potřeb a k doporučení ze strany majitelů těchto prodejen, byla naše jednání věcná a konstruktivní. Cílem bylo využít pokladní a skladový systém WinShop Std. ve verzi pro prodejce a servisy kol a jeho implementaci ve společnosti SP KOLO. Majitelé formulovali několik doplňujících požadavků, které by usnadnily objednávání a prodej doplňkového sortimentu a na propojení se stávajícím internetovým obchodem. Implementace byla provedena na začátku roku 2017. Od této doby je systém WinShop Std. ve spolupráci s vedením společnosti SP KOLO dále rozvíjen a jsou do něho postupně doplňovány požadované funkcionality, které ulehčují obsluze prodej zboží jak na provozovně, tak i při vykrývání internetových objednávek.

    Kontakt