Kontakt
as

TRIUMPH

Obor:

Produkty:

Příběh společnosti

Zákazník: TRIUMPH INTERNATIONAL (Praha) spol. s r.o.

TRIUMPH patří mezi nejznámější a nejoblíbenější výrobce dámského spodního prádla. Společnost vznikla v roce 1886 a zprvu se soustředila na výrobu korzetů. Ty postupně přetvářela ve stále pohodlnější prádlo, které respektuje ženskou siluetu a zdůrazňuje přednosti každého těla. TRIUMPH jako první v historii pro své prádlo použil tvarované košíčky bez kostic a zbytečných švů. Dodnes ženy oslňuje jak svým svůdným prádlem s krajkou a tylem, tak i hladkými modely pro každodenní nošení, které padnou jako druhá kůže. V devadesátých letech značka úspěšně expandovala i do východní Evropy včetně České republiky. TRIUMPH sází na přirozenost i na světoznámou tvář supermodelky Naomi Campbell. Aktuálně je značka TRIUMPH, působící ve více než 120 zemích světa, jedním z nejvýznamnějších výrobců spodního prádla.

Provozoven
22
Rok realizace
2003
Let spolupráce
20
Historie společnosti
1886

Největší výhody řešení WinShop

Prodej a skladová evidence spodního prádla vyžaduje víceúrovňové členění zásob, především rozlišení velikosti, rozměru košíčků a barvy. Samozřejmostí je členění do jednotlivých sezon a vzorů. Všechny tyto detaily a mnoho dalších systém WinShop Std. umožňuje a umožňuje tak efektivní nabízení zboží zákazníkům a sledování dostupnosti zboží na jednotlivých prodejnách. Samozřejmostí je i implementace sofistikovaného zákaznického systému i systému řízených promoakcí. Celé řešení je doplněno obousměrnou výměnou dat mezi centrálním systémem SAP a systémem WinShop.

  • Stabilní maloobchodní systém

  • Automatizovaná komunikace se systémem SAP

  • Elektronický import zboží od dodavatelů

  • Evidence zásob v detailu velikost, rozměr košíčku a barva

  • Skladová optimalizace

  • Zákaznický systém

  • Systém promoakcí a slev

  • Rychlá inventarizace

  • Příběh implementace

    Spolupráce se společností TRIUMPH byla zahájena v roce 2003. Vedení společnosti se rozhodlo vybrat nového dodavatele informačního systému pro řízení své sítě maloobchodních prodejen. Analytici naší společnosti provedli audit procesů, vyslechli všechny požadavky vedení a pracovníků provozu a připravili návrh napojení na centrální ERP systém SAP. Na základě požadavků TRIUMPH byla vypracována implementační studie a cenová nabídka. Vedení společnosti TRIUMPH schválilo naši nabídku a byla zahájena implementace v centrále společnosti a na prodejnách TRIUMPH. Implementovaným řešením byl pokladní a skladový systém WinShop Std. s automatizovanými procesy napojenými na ERP SAP. Postupem času byl systém WinShop Std. implementován na všech prodejnách společnosti.