VYPLATÍ SE
Obor:
Produkty:
Příběh společnosti
Zákazník: MJ Foods s.r.o.
Značka VYPLATÍ SE je na trhu potravin aktivní již více než 12 let. Hlavní činností firmy je maloobchodní a velkoobchodní činnost v oblasti potravin. Původním záměrem bylo směřovaní činnosti především na velkoobchodní zákazníky, postupem času se tento směr změnil a dnes převažuje směřování především na koncového zákazníka prostřednictvím sítě svých 12 ti prodejen. V nabídce prodejen VYPLATÍ SE naleznete kompletní sortiment srovnatelný s nabídkou řetězcových prodejen, avšak ve většině případů za lepší ceny.
- Provozoven
- 12
- Rok realizace
- 2019
- Let spolupráce
- 4
- Metrů obchodních a skladových ploch
- 12800
Největší výhody řešení WinShop
Segment prodeje potravinářského zboží vyžaduje sledování expirací. Cílem prodeje jak maloobchodního tak především velkoobchodního je expedovat vždy zboží požadované a nebo nejstarších šarží a vyhnout se tak expirovaným zásobám. Cílem společných snah na straně VYPLATÍ SE a našich analytiků je zdokonalovat automatizované procesy vykrývání objednávek a prodejů tak, aby se minimalizovaly ztráty z důvodů expirovaných zásob. Tento společný cíl se nám daří realizovat jak změnami v procesech tak i systémem sofistikovaných alertů, které na blížící se expirace upozorňují.
Řízení všech prodejen v reálném čase
Evidence zásob ve skladových pozicích s evidencí expirací
Integrace přenosných datových terminálů s WMS funkcemi
Napojení na váhy DIGI
Kontrola tržeb a všech procesů na prodejnách v reálném čase
Kompletní přehled o prodejních výsledcích celé sítě prodejen
Automatizovaný manažerský reporting
Přesná inventarizace zásob včetně inventarizace šarží
Napojení na externí inventarizaci DANTEM
Napojení na firemní účetní systém POHODA
Příběh implementace
Vedení společnosti začalo hledat v roce 2019 dodavatele pokladního, skladového a expedičního systému, který by zajistil svým řešením provoz velkoobchodu a plánovaný rozvoj sítě vlastních maloobchodních provozoven. Jedním z požadavků bylo propojení jednotlivých prodejen s centrálou společnosti a automatizované vykrývání objednávek prodejen a zákazníků přímo na expedičních přenosných terminálech. Významným kritériem výběru byla i schopnost nabídnout řešení řízeného skladu s kombinací umístění a evidencí expirací. Zajištění těchto požadavků mělo umožnit zjednodušení a zrychlení vykrývání objednávek velkoobchodních zákazníků a prodejen a umožnění plánování dodávek od dodavatelů. Analytici společnosti WinShop se seznámili se všemi požadavky provozu expedice a velkoobchodu a očekávanými požadavky rozvoje a řízení sítě vlastních provozoven a navrhli řešení. V průběhu několika měsíců byla zrealizována implementace systému WinShop SQL v centrále společnosti, na prodejnách i v expedičním skladě. Součástí celého řešení byla integrace přenosných datových terminálů s funkcemi řízené expedice a datové exporty do firemního účetního systému. V průběhu roku 2023 byl do celého řešení integrován systém externích inventur společnosti DANTEM.