Kontakt
as

VYPLATÍ SE

Produkty:

Příběh společnosti

Zákazník: MJ Foods s.r.o.

Značka VYPLATÍ SE je na trhu potravin aktivní již více než 12 let. Hlavní činností firmy je maloobchodní a velkoobchodní činnost v oblasti potravin. Původním záměrem bylo směřovaní činnosti především na velkoobchodní zákazníky, postupem času se tento směr změnil a dnes převažuje směřování především na koncového zákazníka prostřednictvím sítě svých 12 ti prodejen. V nabídce prodejen VYPLATÍ SE naleznete kompletní sortiment srovnatelný s nabídkou řetězcových prodejen, avšak ve většině případů za lepší ceny.

Provozoven
12
Rok realizace
2019
Let spolupráce
4
Metrů obchodních a skladových ploch
12800

Největší výhody řešení WinShop

Segment prodeje potravinářského zboží vyžaduje sledování expirací. Cílem prodeje jak maloobchodního tak především velkoobchodního je expedovat vždy zboží požadované a nebo nejstarších šarží a vyhnout se tak expirovaným zásobám. Cílem společných snah na straně VYPLATÍ SE a našich analytiků je zdokonalovat automatizované procesy vykrývání objednávek a prodejů tak, aby se minimalizovaly ztráty z důvodů expirovaných zásob. Tento společný cíl se nám daří realizovat jak změnami v procesech tak i systémem sofistikovaných alertů, které na blížící se expirace upozorňují.

  • Řízení všech prodejen v reálném čase

  • Evidence zásob ve skladových pozicích s evidencí expirací

  • Integrace přenosných datových terminálů s WMS funkcemi

  • Napojení na váhy DIGI

  • Kontrola tržeb a všech procesů na prodejnách v reálném čase

  • Kompletní přehled o prodejních výsledcích celé sítě prodejen

  • Automatizovaný manažerský reporting

  • Přesná inventarizace zásob včetně inventarizace šarží

  • Napojení na externí inventarizaci DANTEM

  • Napojení na firemní účetní systém POHODA

  • Příběh implementace

    Vedení společnosti začalo hledat v roce 2019 dodavatele pokladního, skladového a expedičního systému, který by zajistil svým řešením provoz velkoobchodu a plánovaný rozvoj sítě vlastních maloobchodních provozoven. Jedním z požadavků bylo propojení jednotlivých prodejen s centrálou společnosti a automatizované vykrývání objednávek prodejen a zákazníků přímo na expedičních přenosných terminálech. Významným kritériem výběru byla i schopnost nabídnout řešení řízeného skladu s kombinací umístění a evidencí expirací. Zajištění těchto požadavků mělo umožnit zjednodušení a zrychlení vykrývání objednávek velkoobchodních zákazníků a prodejen a umožnění plánování dodávek od dodavatelů. Analytici společnosti WinShop se seznámili se všemi požadavky provozu expedice a velkoobchodu a očekávanými požadavky rozvoje a řízení sítě vlastních provozoven a navrhli řešení. V průběhu několika měsíců byla zrealizována implementace v centrále společnosti, na prodejnách i v expedičním skladě. Součástí celého řešení byla integrace přenosných datových terminálů s funkcemi řízené expedice a datové exporty do firemního účetního systému. V průběhu roku 2023 byl do celého řešení integrován systém externích inventur společnosti DANTEM.

    Kontakt