Kontakt
as

Chládek zahradnické centrum

Příběh společnosti

Zákazník: Chládek zahradnické centrum s.r.o.

Zahradnictví Chládek se zaměřuje především na prodej venkovních a pokojových rostlin. V zahradnictví Chládek naleznete rostliny od mnoha českých pěstitelů, ale současně se dovážejí také rostliny ze zahraničí – z Holandska, Itálie, Německa a Dánska. Kromě rostlin nabízí ale svým zákazníkům také všechny zahradnické potřeby a doplňky jako hnojiva, substráty, nářadí, dekorace apod. Zahradnictví také provozuje svoji vlastní pěstitelskou školku a udržují tak kvalitu svých rostlin na vysoké úrovni. Návštěvu zahradního centra si můžete zpříjemnit i posezením v restauraci Chládek.

Rok realizace
2017
Provozovna
1
Let spolupráce
6
Založení zahradnického centra
1992

Největší výhody řešení WinShop

Segment prodeje zboží v zahradních centrech je specifický, pracuje se sortimentem rostlin, řezaných a hrnkových květin, předpokládá využívání nástrojů pro vazbu kytic a evidenci odpisů. Jedná se také o prodej sezónní s velkým náporem na pokladní systém právě v období sezónních špiček. Zároveň se především v jarních a letních měsících využívá sběr objednávek zákazníků na přenosných terminálech ve venkovní zahradě. Společnost WinShop ve spolupráci s vedením společnosti Chládek průběžně doplňují do systému WinShop SQL řadu nových funkcionalit, které reflektují aktuální požadavky a trendy při prodeji zboží v zahradních centrech.

  • Stabilní pokladní systém zabezpečený proti výpadku centrálního serveru

  • Sada kontrolních funkcí pro maloobchodní prodejny

  • Integrované řešení přenosných datových terminálů pro venkovní zahradu

  • ONLINE komunikace se systémem KARAT

  • Zákaznický systém

  • Systém promoakcí, slev a dárkových poukázek

  • Příběh implementace

    Majitelé společnosti začali v roce 2017 hledat dodavatele pokladního systému, který by byl schopen zajistit nepřerušitelný prodej na pokladnách v případě výpadku centrálního serveru a byl schopen ONLINE komunikace s centrálním informačním systémem KARAT. Analytici společnosti WinShop se seznámili se všemi požadavky na funkcionality pokladního místa a komunikaci s KARAT. Navržené řešení bylo předloženo vedení společnosti Chládek na konci roku 2017. V průběhu následujících měsíců byla provedena komplexní implementaci pokladního systému pro zahradní centra včetně ONLINE komunikace se systémem KARAT a mobilního prodeje na přenosných datových terminálech. Za více než 6 let spolupráce došlo k mnoha dalším vylepšením a k integracím nových funkcionalit, které dnes pomáhají pracovníkům zahradního centra realizovat přímé prodeje registrovaným i neregistrovaným zákazníkům, vykrývání internetových objednávek, realizaci vazeb kytic a evidenci odpisů.

    Kontakt