Kontakt
as

KLENOTY AURUM

Příběh společnosti

Zákazník: KLENOTY AURUM, s.r.o.

Společnost Klenoty Aurum vznikla v roce 1956, v té době se jednalo o státní podnik. Když společnost KLENOTY AURUM S.R.O. v roce 1997 získali soukromí investoři, revitalizovali ji, kompletně zrekonstruovali a postarali se o její zcela novou, moderní image. Dnes společnost má společnost KLENOTY AURUM S.R.O. největší síť značkových obchodů se šperky a hodinkami v České republice. Její sortiment tvoří ucelená nabídka zlatých, stříbrných a briliantových šperků a exkluzivních značkových hodinek a šperků. V roce 1998 získala společnost KLENOTY AURUM S.R.O. licenci na distribuci významných švýcarských hodinářských značek jako Movado, Concord, Sector a Corum. V následujících letech uvedla společnost KLENOTY AURUM S.R.O. na trh světoznámou hodinářskou firmu Ebel a trendové kousky od značek Emporio Armani, DKNY a Charriol. Společnost KLENOTY AURUM S.R.O. nabízí kvalitní služby v oblasti servisu a současně se zaměřuje na individuální přístup k zákazníkům.

Provozoven
51
Rok realizace
2015
Let spolupráce
8
Založení společnosti
1997

Největší výhody řešení WinShop

Dokončením implementace byla odstartována další fáze spolupráce se společností Klenoty Aurum, ve které se naši vývojáři a analytici snaží realizovat požadavky pracovníků Klenoty Aurum a tím usnadňovat jednotlivé procesy v informačním systému. Jedním z takových požadavků byla například integrace zákaznických nabíjecích dárkových poukázek, které se využívají nejenom v předvánočním prodeji, nebo řešení docházkového systému včetně jeho měsíčního vyhodnocení.

  • Stabilní pokladní systém s ochranou proti výpadku centrálního serveru

  • Řešení velkoobchodního prodeje a expedice zboží

  • Sledování dostupných zásob celé sítě v reálném čase

  • Rychlá inventarizace

  • Komplexní tisk zlatnických etiket

  • Systém nabíjecích dárkových poukázek

  • Zákaznický slevový systém

  • Napojení a synchronizace s firemním e-shopem v reálném čase

  • Napojení na účetní systém HELIOS

  • Komplexní docházkový systém

  • Příběh implementace

    Vedení společnosti se v souvislosti s rozvojem svých kamenných prodejen v České republice a na Slovensku a v souvislosti s potřebou nahradit stávající obchodní systém rozhodlo oslovit významné dodavatele informačních systémů v České republice s poptávkou na komplexní řešení, které bude zabezpečovat nejenom provoz a rozvoj maloobchodních prodejen a velkoobchodu, ale i napojení na budoucí e-shop, provoz zákaznického systému a napojení na firemní účetnictví. Jednou z oslovených byla i naše společnost, která připravila na základě požadavků Klenoty Aurum nabídku řešení na bázi obchodního systému WinShop SQL. S touto nabídkou a díky iniciativnímu přístupu při návrhu možných postupů implementace a migrace dat ze stávajícího systému jsme ve výběrovém řízení zvítězili a zahájili před implementační konzultace. Samotná implementace byla zahájena v lednu roku 2015 a dokončena v průběhu 3 měsíců.

    Kontakt