Kontakt
as

STEINHAUSER

Příběh společnosti

Zákazník: Steinhauser, s.r.o.

Jméno STEINHAUSER bylo vždy spojeno s čerstvým masem, voňavými uzeninami a úsměvem za pultem. Na tradici řemesla, která se datuje od roku 1790, navázala v devadesátých letech minulého století další generace Steinhauserů. Dnešní značka STEINHAUSER stojí na tradičních základech, je symbolem moderní masné výroby, podniku vlastnícího nejen všechny potřebné národní a mezinárodní certifikáty, ale i statut školicího střediska pro české a evropské veterinární hygieniky. Každodenním standardem je vysoká péče o kvalitu výrobků, hygiena a pořádek v provozu. Na provozovnu masné výroby navazují i vlastní prodejny.

Rok realizace
2016
Let spolupráce
7
Provozoven
7
Tradice od roku
1790

Největší výhody řešení WinShop

Prodej masa a uzenin vyžaduje po řídícím software mnoho specifických funkcionalit, které musejí zajistit soulad s platnou legislativou, umožnit zákazníkovi přesnou informovanost o nakupovaných výrobcích a poskytnout obsluze intuitivní a spolehlivý pokladní terminál. Současně s tím musí být pokladní systém certifikován na normy WELMEC pro připojené kontrolní vahy a komunikovat s obslužnými váhami v reálném čase. Všechny tyto funkcionality a mnoho dalších, které reflektují aktuální požadavky a trendy při prodeji masných výrobků v řeznictvích, WinShop SQL obsahuje.

  • Řízení všech prodejen v reálném čase

  • Napojení na kontrolní váhy DIGI

  • Kontrola tržeb a všech procesů na prodejnách v reálném čase

  • Kompletní přehled o prodejních výsledcích celé sítě prodejen

  • Přesná inventarizace zásob

  • Datové napojení na centrální výrobní a distribuční systém

  • Automatizovaný manažerský reporting

  • Příběh implementace

    Vedení společnosti začalo hledat v roce 2016 dodavatele pokladního a skladového systému do sítě vlastních maloobchodních provozoven. Hlavním požadavkem bylo propojení jednotlivých prodejen s centrálou masné výroby a automatizované propojení s výrobním a expedičním systémem. Významným kritériem výběru byla i schopnost propojení pokladního systému s obslužnými váhami na prodejnách a zajištění souladu všech procesů normami WELMEC. Analytici společnosti WinShop se seznámili se všemi požadavky zákazníka a očekávanými požadavky rozvoje sítě vlastních provozoven a navrhli řešení. V průběhu několika měsíců byla zrealizována implementace v centrále společnosti a na prodejnách. Součástí celého řešení byla integrace váhových systémů DIGI od společnosti NOVUM.

    Kontakt