STEINHAUSER
Obor:
Produkty:
Příběh společnosti
Zákazník: Steinhauser, s.r.o.
Jméno STEINHAUSER bylo vždy spojeno s čerstvým masem, voňavými uzeninami a úsměvem za pultem. Na tradici řemesla, která se datuje od roku 1790, navázala v devadesátých letech minulého století další generace Steinhauserů. Dnešní značka STEINHAUSER stojí na tradičních základech, je symbolem moderní masné výroby, podniku vlastnícího nejen všechny potřebné národní a mezinárodní certifikáty, ale i statut školicího střediska pro české a evropské veterinární hygieniky. Každodenním standardem je vysoká péče o kvalitu výrobků, hygiena a pořádek v provozu. Na provozovnu masné výroby navazují i vlastní prodejny.
- Rok realizace
- 2016
- Let spolupráce
- 7
- Provozoven
- 7
- Tradice od roku
- 1790
Největší výhody řešení WinShop
Prodej masa a uzenin vyžaduje po řídícím software mnoho specifických funkcionalit, které musejí zajistit soulad s platnou legislativou, umožnit zákazníkovi přesnou informovanost o nakupovaných výrobcích a poskytnout obsluze intuitivní a spolehlivý pokladní terminál. Současně s tím musí být pokladní systém certifikován na normy WELMEC pro připojené kontrolní váhy a komunikovat s obslužnými váhami v reálném čase. Všechny tyto funkcionality a mnoho dalších, které reflektují aktuální požadavky a trendy při prodeji masných výrobků v řeznictvích, náš pokladní a skladový systém WinShop SQL obsahuje.
Řízení všech prodejen v reálném čase
Napojení na kontrolní váhy DIGI
Kontrola tržeb a všech procesů na prodejnách v reálném čase
Kompletní přehled o prodejních výsledcích celé sítě prodejen
Přesná inventarizace zásob
Datové napojení na centrální výrobní a distribuční systém
Automatizovaný manažerský reporting
Příběh implementace
Vedení společnosti začalo hledat v roce 2016 dodavatele pokladního a skladového systému do sítě vlastních maloobchodních provozoven. Hlavním požadavkem bylo propojení jednotlivých prodejen s centrálou masné výroby a automatizované propojení s výrobním a expedičním systémem. Významným kritériem výběru byla i schopnost propojení pokladního systému s obslužnými váhami na prodejnách a zajištění souladu všech procesů normami WELMEC. Analytici společnosti WinShop se seznámili se všemi požadavky zákazníka a očekávanými požadavky rozvoje sítě vlastních provozoven a navrhli řešení. V průběhu několika měsíců byla zrealizována implementace pokladního a skladového systému WinShop SQL v centrále společnosti a na prodejnách. Součástí celého řešení byla integrace váhových systémů DIGI od společnosti NOVUM.