Kontakt
as

W&R OBUV (Tamaris & Rieker)

Příběh značky

Značka Rieker se zaměřuje nejenom na dobře vypadající výrobek reflektující nové módní trendy, ale také na denní potřebu spotřebitele, zejména klade značka Rieker důraz na pohodlnost výrobků. Spotřebitelé, kteří chtějí vypadat dobře, ale zároveň hledají funkční výrobek, vše najednou u výrobků značky Rieker.

Příběh společnosti

Zákazník: W&R obuv, spol. s r.o.

Společnost W&R obuv je provozovatelem obchodů s obuví, zejména se zaměřením na značky Tamaris a Rieker, a současně na módní doplňky, jako jsou kabelky, peněženky a další. Společnost W&R obuv působí na českém trhu od roku 2004.

Provozoven
28
Rok realizace
2012
Let spolupráce
11
Metrů centrálního expedičního skladu
5000

Největší výhody řešení WinShop

Jen málo softwarových společností v ČR je schopno dodat kvalitní řešení pro síť kamenných prodejen, současně s kvalitním e-shopem a centrálním systémem pro vykrývání a expedice internetových objednávek a zásobování prodejen. Naší společnosti se to díky více jak 25letým zkušenostem v tomto oboru daří. Společnost WR Obuv získala implementací našich řešení komplexní nástroj pro řízení svého obchodování. Mezi hlavní výhody řadí pracovníci WR Obuv především stabilní ONLINE prodejní systém na kamenných prodejnách napojený na centrální skladový a distribuční systém a samozřejmě moderní internetový obchod, který ve spolupráci s našimi vývojáři umožňuje velmi rychle realizovat řadu nových funkcionalit a marketingových akcí.

  • ON LINE informace o dostupnosti zásob na centrálním skladu i na prodejnách

  • Optimalizované vykrývání objednávek

  • Skladové expedice pomocí mobilních čteček

  • Zákaznický systém

  • Systém promoakcí a slev, sofistikovaná cenotvorba

  • Osobní odběry e-shopových objednávek na prodejnách

  • Newslettery

  • Slevové kódy a dárky

  • ON LINE napojení na dopravce

  • Responzivní emaily

  • Odhady vývoje tržeb

  • WinShop SQL

    Vzrůstající počet kamenných prodejen, potřeba rozšíření centrálního skladu pro vykrývání internetových objednávek a vytvoření nových internetových obchodů nabízející sortiment společnosti WR Obuv vedl management společnosti k úvahám o modernizaci centrálního skladového systému. Nový centrální a skladový systém musel být schopen dlouhodobě zajistit vzrůstající počet obchodních transakcí, musel v reálném čase řídit všechny kamenné prodejny, nabídnout sofistikovaný zákaznický systém sdílený se všemi e-shopy společnosti a samozřejmě v reálném čase se všemi e-shopy sdílet jak dostupné zásoby, tak i optimálně vykrývat objednávky. Na základě před implementačních schůzek s pracovníky provozu a v souvislosti s předchozími zkušenostmi a znalostmi procesů ve WR Obuv nabídl analytický tým WinShop řešení WinShop SQL. Celý proces implementace, který zahrnoval datovou migraci ze starého řešení, nové nativní napojení na současné internetové obchody, integraci řešení pro vykrývání objednávek na centrálním skladě pomocí mobilních čteček a řadu dalších funkcionalit, byl dokončen 5 měsíců od podepsání smluv. Aktuální řešení, které je ve společnosti WR Obuv provozováno, zahrnuje řízení 28 kamenných prodejen, řízení 3 internetových obchodů, řízení centrálního expedičního skladu o rozloze 5 000 m2. Do všech implementovaných aplikací byla implementována řada individuálních úprav, které umožňují pracovníkům společnosti WR Obuv realizaci svých obchodních záměrů a každoroční nárůst obratů.

    Kontakt

  • eWinShop

    Významným milníkem ve spolupráci se společností WR Obuv byla implementace našeho internetového obchodu eWinShop. Potřeba implementovat kvalitní a spolehlivé řešení e-shopu byla vyvolána především vzrůstajícím zájmem zákazníků objednávat obuv a doplňky na internetu. Této potřebě chtěla společnost WR Obuv vyhovět a zahájila hledání optimálního řešení, které bude nejenom propojitelné se současným skladovým systémem WinShop Std., ale také dodavatele, který zajistí další růst a modernizaci celého řešení e-shopu. Implementace systému eWinShop byla dokončena v roce 2017. Implementované řešení umožňovalo vykrývání objednávek jak na centrální skladě, tak i osobními odběry na jednotlivých prodejnách, sdílení marketingových akcí a zákaznického systému a v neposlední řadě přímé napojení na řadu dopravců. Klíčovou výhodou se však ukázala skutečnost, že dodavatelem eshopového řešení i skladového informačního systému je jedna společnost, která mnohé požadované novinky může implementovat současně pro prodej v kamenných prodejnách i na e-shopu.

    Kontakt

  • WinShop Std.

    Příběh naší spolupráce se začal psát v roce 2012. V tomto roce vedení společnosti zahájilo hledání spolehlivého dodavatele pokladního a skladového systému pro síť svých prodejen. V té době byl na základě zjištění potřeb společnosti WR Obuv a vzhledem k rozsahu tehdejší sítě prodejen zvolen systém WinShop Std. Systém WinShop Std. byl původně implementován jako centrálně řízený s OFF LINE datovou synchronizací. Postupem času a v přímé souvislosti s nastupujícím internetovým obchodem bylo patrné, že OFF LINE synchronizace informací o prodejích a zásobách nebude postačovat. Proto bylo v roce 2017 rozhodnuto, že se systém WinShop Std. převede ve společnosti WR obuv do režimu ON LINE. ON LINE režim umožnil především lépe vykrývat internetové objednávky a v reálném čase rezervovat požadované zboží na jednotlivých prodejnách.

    Kontakt